Brev:
Afvænning af mad om natten
4. juni 2003
Alder:
4 mdr.
Afvænning af mad om natten
Hejsa
Jeg har en søn på lidt over 4 mdr. Han er en glad dreng, der får grød 2 gange om dagen og ellers grøn allomin.
Han vågner 1 gang om natten, og så var det jeg ville høre hvordan man kan vænne ham af med at skulle have mad om natten(hvis man kan det??).
Jeg håber du har nogle gode råd.
Med venlig hilsen lise